دیدار استاندار ایلام با معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور

پدافندغیرعامل برنده ترین سلاح در تقابل با شرایط تحریمی و کرونایی در کشور است

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۰۷۹۷
پدافندغیرعامل برنده ترین سلاح در تقابل
 با شرایط تحریمی و کرونایی در کشور است
استاندار ایلام در دیداربا معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:پدافندغیرعامل برنده ترین سلاح در تقابل با شرایط تحریمی و کرونایی در کشور است.

 به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی  در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر غلامعلی حیدری معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن طرح مباحث این حوزه در استان، گفت: در حال حاضر پدافندغیرعامل برنده ترین سلاح در تقابل با شرایط تحریمی و کرونایی در کشور است.

او در ادامه با اشاره مرزی بودن استان لزوم توجه به پدافندغیرعامل را انکار ناپذیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز در استان ایلام نسبت به این مهم توجه ویژه شده است بطوریکه تا قبل از شرایط کرونایی در کنگره‌ بزرگ اربعین هرساله شاهد تردد روان میلیون‌ها زائر از مرز بین المللی مهران بعنوان یکی از امن ترین گذرگاه های کشور بوده ایم.

او در ادامه گفت: در بحث کرونا با تشکیل قرارگاه زیستی ذیل ستاد استانی کرونا در مبارزه با بیماری کرونا تلاش های بسیار خوبی انجام شده است بطوریکه امروز ایلام با همراهی خوب مردم و انجام تمهیدات لازم توسط دستگاه های درگیر در کار یکی از استان های موفق در کاهش میزان ابتلا و فوتی ها بشمار می رود.

استاندار ایلام افزود: در حوزه بی اثر کردن تحریم ها نیز با تکیه بر راهبرد اقتصاد مقاومتی و تقویت زیرساخت ها و ایجاد سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف از جمله صنعت زمینه تحقق شعار جهش تولید مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایجاد شده و در این زمینه اقدامات کم نظیری شکل گرفته است.

 

نظر شما