معاون ورزش وجوانان خبر داد:

مهارت آموزی ۳۵۰ نفر از سربازان وظیفه توسط اداره ورزش و جوانان ایلام

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۸۸۹۰
مهارت آموزی ۳۵۰ نفر از سربازان وظیفه توسط اداره ورزش و جوانان ایلام
معاون فرهنگی وجوانان گفت:۳۵۰ سرباز وظیفه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، پدافند هوایی آبدانان و مرزبانی استان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و جهاد دانشگاهی استان در دوره های مهارت آموزی شغلی و مهارت های زندگی شرکت نموده و گواهینامه دریافت کردند.

به گزارش برنا از ایلام،  محمد رضا تردست از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی استان با عنوان سرباز مهارت خبر داد و گفت: کارآفرینی و مهارت‌های زندگی محور اصلی اجرای این طرح در استان ایلام است.

او با بیان اینکه این طرح با همکاری نیرو‌های مسلح در استان ایلام اجرایی گردیده بیان کرد: آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های زندگی ویژه سربازان در این طرح مدنظر ؛ چرا که سربازان در آستانه تشکیل زندگی و ازدواج و اشتغال قرار دارند؛ بنابراین لازم است تمهیدات ویژه‌ای برای یاری این قشر انجام شود.

معاون ورزش و جوانان استان ایلام افزود: در راستای اجرای این طرح در گام نخست 350 نفر از سربازان مستقر در ایلام، آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و زندگی را فرا گرفته اند.

او گفت: آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال به مدت ۴۸ ساعت نظری و عملی و مهارت‌های عمومی زندگی به مدت ۳۲ ساعت نظری و عملی برگزار می‌شود.

تردست تصریح کرد: سربازان شرکت‌کننده در این طرح پس از فراگیری آموزش‌های لازم گواهینامه معتبر دریافت نموده اند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز