ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی بیش از یکهزار هکتار از اراضی منطقه را آبیاری می کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۸۶۰۴
ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی بیش از یکهزار هکتار از اراضی منطقه را آبیاری می کند
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام گفت: ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی هلیلان بیش از یکهزارو 300 هکتار از اراضی این شهرستان را آبیاری می کند و زمینه اشتغالزایی مردمان منطقه را فراهم می کند

به گزارش خبرگزاری برنااز ایلام، علی پور احمد در مراسم افتتاح ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی هلیلان افزود: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ چشمه ماهی شهرستان تازه تاسیس هلیلان به طور کامل انجام شده که امروز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در مدت یکسال به انجام رسیده، اظهار داشت: ایستگاه مذکور تامین کننده آب هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی شهرستان هلیلان است که در اثر سیلاب گذشته دچار خسارت کلی شده بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام با تاکید بر اینکه این پروژه از محل اعتبارات سیل تامین اعتبار گردیده ، تصریح کرد: برای بازطراحی کامل این پروژه و عملیات اجرای ایستگاه پمپاژ مبلغ ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

پوراحمد با بیان اینکه  روستای چشمه ماهی از توابع شهرستان هلیلان بیش از یکهزار نفر جمعیت دارد، خاطرنشان کرد: لایروبی کانال های انتقال آب نیز در دست اقدام است که پس از آن در هفته آینده آب تحویل کشاورزان خواهد شد.

ایستگاه پمپاژ چشمه چاهی هلیلان با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرعامل آب منطقه ای استان، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای، مدیر طرح و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز