استاندار ایلام:

دولت تدبیر و امید سخت ترین شرایط را در چهار دهه گذشته داشته است

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۹۸۲۹
دولت تدبیر و امید سخت ترین شرایط را در چهار دهه گذشته داشته است
استاندار ایلام در همایش فرمانداران گفت: امروز شاهد ظالمانه ترین تحریم ها در طول چهار دهه گذشته هستیم و البته شرایط سخت کرونایی نیز مزید بر علت شده است تا امروز دولت سخت ترین شرایط را پیش روی خود ببیند.

به گزارش برناازایلام ؛ دکتر محمد نوری ظهر امروز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در همایش فرمانداران با ارائه تحلیلی از آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: امروز ایلام شرایط خطرناکی در بحث کرونا سپری می کند که همه ما بایست نسبت به آن احساس مسئولیت جدی داشته باشیم.

اوبا بیان اینکه  عیار و تراز فرمانداران در این شرایط سخت مشخص می شود، تاکید کرد:  امروز کرونا جان و مال مردم را تهدید می کند و در این مقطع حساس فرمانداران بعنوان مسئول امنیت و جان مردم در شهرستان ها نقش حیاتی دارند ومسئولیت پاسخگویی وضعیت کرونا در شهرستان ها برعهده فرمانداران است. 

استاندارایلام  رنگ بندی شهرستانهای را مهمترین ملاک ارزیابی فرمانداران در مدیریت کرونا اعلام کرد و گفت: در بحث کرونا خروجی کار مهم است و تنها اکتفا به چند گزارش و تصویر در این باره چاره کار نیست!

وی در ادامه خواستار مهار فوری کرونا در شهرستانها با وضعیت قرمز و نارنجی استان شد و گفت: فرمانداران برای مهار کرونا هرچه به صلاح و مصلحت شهرستان است انجام دهند.

او در ادامه گفت: در این زمینه می توان با حمایت و پشتیبانی از مثلث بسیج و بهداشت و دهیاری کرونا را در روستا ها مهار کرد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که هروقت وضعیت استان در کرونا بهتر شد ساده انگاری شده، هشدار داد: بایست در اجرای مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا قاطعانه عمل کرد و برای اقناع سازی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم از نفوذ ریش سفیدان، معتمدان و گروه های مردم نهاد استفاده کرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دو انتخابات مهم شورا و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات مهم ترین کار اجرایی وزارت کشور و فرمانداران است.

وی در ادامه اجرای مر قانون در انتخابات را معیار و ملاک برگزاری انتخاباتی سالم، امن و شفاف عنوان کرد و گفت: در این راستا اصل بی طرفی و زمینه سازی مشارکت حداکثری مردم حائز اهمیت است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که قانونمداری خط قرمز ما در انتخابات است، تاکید کرد: فرمانداران در انتخابات موظف هستند اجرای مر قانون را نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش در دستورکار خود قرار دهند.  

 نوذری در بخش سوم صحبت های خود به شرایط سخت پیش روی دولت اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید سخت ترین شرایط را درچهار دهه گذشته داشته است.

وی در ادامه گفت: امروز شاهد ظالمانه ترین تحریم ها در طول چهار دهه گذشته هستیم و البته شرایط سخت کرونایی نیز مزید بر علت شده است تا امروز دولت سخت ترین شرایط را پیش روی خود ببیند.

استاندار ایلام توجه به وضعیت معیشت مردم یکی از اولویت های مهم دیگر فرمانداران عنوان کرد و گفت: امروز کشور درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی با دشمن است و در این زمینه توجه به وضعیت معیشت مردم حائز اهمیت است.

او در ادامه به عنوان این مطلب که دشمن از تمام ابزارها و توان خود برای ایحاد جنگ روانی در این شرایط سخت استفاده می‌کند افزود: فرمانداران بایست در این شرایط حساس بیش از پیش در کنار مردم باشند و در جهت رفع مسائل و مشکلات آنان اقدام کنند.

او افزود: همه ما تعهد کرده‌ایم که در مقابل مسئولیتی که بر عهده داریم با تمام توان کار کنیم و پاسخگو باشیم و انشاالله این مهم تا آخرین روز کاری با قدرت ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما