مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

محور ارتباطی شهرستان‌های سیروان–بدره به بهره‌برداری می‌رسد

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۰۷۵۵
محور ارتباطی شهرستان‌های سیروان–بدره به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: محور ارتباطی شهرستان‌های سیروان – بدره(قاضی خان- بدره) در 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش برناازایلام ؛ بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از مراحل پایانی طرح راهسازی سیروان –بدره ( قاضی خان- بدره) گفت: با بهره برداری از این مسیر ارتباطی فاصله شهرستانهای سیروان و بدره ۸۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

اوافزود:طرح راه سازی سیروان – بدره یکی از پروژه های مهم استان است که علاوه بر این که مسیر ارتباطی دو شهرستان سیروان و بدره را ۸۵ کیلومتر کوتاهتر می کند، در افق دورتر می تواند به عنوان محور دوم ارتباط استان‌های کرمانشاه به جنوب استان ایلام و استان خوزستان نقش مهمی داشته باشد.

او در مورد آخرین وضعیت احداث این محور گفت: طول کل محور ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان قبلاً تکمیل شده است و حجم عملیات راه سازی در ۷ کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول ۲۰۰ متر حفاری و تکمیل شد، پل بزرگ جابر در این مسیر با ۸ دهنه ۲۰ متری به پایان رسیده ، حدود ۲۰ پل دیگر در مسیر احداث و تا دو ماه آینده عملیات آسفالت و ایمن سازی مسیر به پایان خواهد رسید و تردد در این محور برقرار خواهد شد.

 

 

نظر شما