رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

عرضه مرغ قطعه بندی شده ممنوع است

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۱۲۲۱
عرضه مرغ قطعه بندی شده ممنوع است
رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: قطعه بندی مرغ و کشتار غیر مجاز به دلیل افزایش خودسرانه قیمت مرغ و اختلال در روند بازار ممنوع و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش برنا از ایلام,محمدعلی اقدسی اظهار داشت: با وجود رعایت قیمت مصوب مرغ برخی از افراد سودجو با قطعه بندی آنها را با قیمت بسیار بالاتری عرضه می کردند که موجب ایجاد اختلال در روند بازار می شد.

اوافزود: همچنین کشتارهای غیر مجاز با توجه به اینکه تهدیدی جدی برای سلامت مردم بشمار می روند نیز ممنوع شده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: پیش بینی های لازم برای تامین مرغ کشتار روز اندیشیده شده و اولویت تهیه و تامین مرغ با بازار استان است.

اقدسی تاکید کرد: اکنون روزانه چهار هزار و ۵۰۰ تن مرغ در استان تولید می شود که ۲ هزار تن در استان مصرف و مابقی به خارج از استان ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در سطح بازار برای عدم توزیع نامناسب گوشت مرغ وجود داشت، گفت: برخی از افراد دلال مرغ کشتار روز استان را با قیمت مصوب خریداری و در استان های مجاور با قیمت بالاتر عرضه می کردند که افراد خاطی شناسایی و به مراجعه قضایی معرفی شده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: با دستور رییس جمهور قرارگاه ساماندهی مرغ در کشور تشکیل شده که در استان ایلام نیز به ریاست معاون اقتصادی استاندار اولین نشست آن برگزار شده است.

اقدسی گفت: بر اساس تصمیم این قرارگاه قیمت هر کیلوگرم مرغ تعیین و آنالیز قیمتی آن برای مرغدار، کشتارگاه ، توزیع کننده عمده و خرده فروش محاسبه و اعلام شده است که امیدواریم با تک نرخی شدن قیمت ها خروج غیرقانونی و دلالی حذف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز