تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۹۸۱۲
تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی با پیشرفت ۷۶ درصد تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش برناازایلام; عبدالله بهادری با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح ملکشاهی در مسیر  ایلام - بدره - دره شهر  قرار دارد گفت: طول این پروژه چهار و نیم کیلومتر است که تاکنون پل رو گذر آن با ۲ دهانه ۱۹ متری تکمیل شده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات نهایی خاکبرداری و خاکریزی رمپ‌های طرفین است.

 
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای اجرای این پروژه انجام شده است تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۱۷۰ میلیارد ریال است.
 
بهادری همچنین از احداث واریانت میشخاص در این مسیر به طول سه کیلومتر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه چندین پیچ پرحادثه و خطرناک مسیر حذف و تردد ایمن در این مسیر برقرار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه عملیات آسفالت ۲ کیلومتر از واریانت میشخاص در محور مذکور تکمیل شده است یادآور شد: احداث ۲ و نیم کیلومتر دیگر این واریانت نیز در دست مناقصه است.

وی افزود: در منطقه چشمه شیرین هفت کیلومتر از مسیر جدید با ۷۵ درصد پیشرفت در حال احداث است و ۹ کیلومتر ورودی شهر دره شهر به صورت چهار خطه با ۲۵ درصد و ۱۲ کیلومتر خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز