دیدار رئیس دادگستری و دادستان چرداول با فرماندار شهرستان

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۷۸۲۴۸
دیدار رئیس دادگستری و دادستان چرداول با فرماندار شهرستان
صبح امروز چهارشنبه ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با حضور در محل فرمانداری با سعید رضا کریمیان فرماندارشهرستان دیدار وانتصاب وی رابه این سمت تبریک گفتند.

به گزارش برنا از ایلام،  سعید رضا کریمیان ضمن قدردانی از حضور واین دیدار صمیمی اظهار کرد: اصل و ذات کار همه قوا و مسئولین کشور از هم جدا نیست بلکه همه در مسیر خدمتگزاری شایسته به مردم قدم برمی‌داریم و قطعا همدلی و مشارکت، مهمترین راهکار ما برای خدمت رسانی بهتر به مردم است.

او به نقش مهم دستگاه قضایی اشاره کرد وگفت: عملکرد دستگاه قضا در شهرستان مثبت بوده وهمدلی وهمراهی دادگستری با دولت که همیشه وجود داشته می تواند این همدلی وتعامل مستمر منجر به امنیت پایدار ودرنهایت توسعه وپیشرفت شهرستان  شود.

کریمیان با بیان این  که خدمت به مردم از بالاترین عبادت‌هاست، تصریح کرد: مسئولیت‌ها و مناصبی که که چند صباحی در اختیار همه مدیران و مسئولان قرار گرفته، گذرا و فانی است. لذا باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کرد، چرا که این مردم لایق خدمت رسانی هستند.

#برای اجرای عدالت در شهرستان چرداول از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد#

اسماعیل قمری رییس دادگستری چرداول در این دیدار اظهار کرد: دغدغه مسئولان نظام فقط باید رفع مشکلات مردم باشد و در این راه باید همه قوا در کنار یکدیگر باشند.

وی با تاکید بر اینکه دادگستری چرداول حامی حقوق مردم این شهر است، تصریح کرد: برای احقاق حق مردم این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رییس دادگستری شهرستان چرداول در پایان ابراز امیدواری کرد: امنیت عمومی در اثر تعامل مسئولان و برنامه ریزی منسجم به وجود می آید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز