صادرات ۶۵ هزار تن محصولات کشاورزی از مرز مهران به عراق

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۶۲۰۳
مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: امسال و در بازه زمانی فروردین و اردیبهشت ماه بیش از ۶۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) به ارزش ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

به گزارش برنا از ایلام; روح‌الله غلامی اظهار داشت: روزانه کامیون‌های حامل کالای صادراتی و بازرگانی از مرز بین المللی مهران پس از تشریفات گمرکی به کشور عراق صادر می‌شوند که تمامی این کامیون‌ها قبل از خروج از مرز بازرسی شده در صورت برخورد با موارد مشکوک این موضوع در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

وی از صادرات ۱۲۴ میلیون دلار کالا در بازه زمانی فروردین و اردیبهشت ماه در سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق خبر داد و افزود: این میزان کالا با بیش از ۲۸۰ هزار تن از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق صادر شده است.

مدیرکل گمرک استان ایلام تاکید کرد: مهمترین اقلام صادراتی شامل مصالح ساختمانی، میوه و تره‌بار، محصولات پلاستیکی، محصولات صنعتی، شیشه و جام، لوازم خانگی و محصولات فلزی بوده است.

غلامی اظهارکرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا هم‌اکنون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های تجاری ادامه دارد و در هر روز کاری تعداد ۳۸۰ تا ۴۵۰ دستگاه کامیون وارد محوطه تجاری گمرک مهران می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز