مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی:

۴۰۰ قطعه زمین شهرک صنفی ایلام واگذار شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۶۲۰۸
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام از واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان احداث واحد در شهرک صنفی استان خبر داد.

به گزارش برناازایلام;اقبال اسماعیلی اظهار داشت: متقاضیان این واحدها از صنوف آلاینده آلومینیوم کاران، جوشکاران و درودگران شهر ایلام هستند که لیست آنها توسط اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه به شهرک صنعتی ایلام معرفی شده است.

وی افزود: کار زیرساخت های شهرک صنفی نظیر آب رسانی، برق، گاز کشی و خیابان بندی و جدول گذاری شهرک صنفی به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تاکید کرد: همچنین اجرای این واحدها بر اساس نقشه تیپ با هماهنگی نظام مهندسی ایلام در دستور کار قرار دارد.

اسماعیلی یادآور شد: واحدهایی که بر اساس مهلت زمانی تعیین شده در بازه زمانی اعلامی اقدام به ساخت و ساز نکنند، زمین از آنها بر اساس تاکید استاندار گرفته و به متقاضی دیگر واگذار می شود.

وی اضافه کرد: این شهرک صنفی در راستای انتقال صنوف آلاینده به خارج از سهر، کاهش ترافیک و حذف صنوف مزاحم از داخل شهر و ساماندهی و تمرکز واحدها احداث شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام ابراز امیدواری کرد با تسریع در روند اجرای این واحدها هرچه سریعتر شاهد خروج صنوف آلاینده از سطح شهر ایلام و افتتاح این شهرک صنفی باشیم.

اسماعیلی همچنین از دست احداث بودن 2 ناحیه صنعتی دیگر در استان برای توسعه واحدهای صنعتی ایلام خبر داد.

وی گفت: مراحل ابتدایی و اخذ مجوز زمین این نواحی صنعتی در مراحل پایانی کار قرار دارد که اطلاع رسانی در زمینه میزان اراضی و سایر اطلاعات لازم پس از نهایی شدن کار انجام می گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز