فرماندار چرداول:

آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۷:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۷۲۱۶
آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم
فرماندار چرداول گفت: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت و مظهر اقتدار و قدرت ملی است و ما در شهرستان چرداول برای حضور در این رویداد مهم و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور گسترده مردم آماده هستیم.

به گزارش برناا ز ایلام; سعید رضا کریمیان روز سه شنبه در جلسه شورای اداری چرداول اظهارکرد: تعداد واجدین شرایط رای شهرستان چرداول  در انتخابات پیش رو 29هزار نفر و همچنین 82 شعبه اخذ رای در  نظر گرفته شده است.

اوافزود:تعداد 1600نفر بعنوان عوامل اجرای مسولیت برگزاری انتخاب ریاست جمهوری سیزدهم و شوراهای شهر وروستای ششم رادر 28خرداد برعهده دارند.

فرماندار چرداول  انتخابات  1400را یک حماسه بزرگ سیاسی اجتماعی دانست و اظهارامیدواری کرد با مشارکت جدی وحداکثری مردم فضای سیاسی و بانشاط در این دوره از انتخابات ایجاد شود.

او افزود: مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اکنون در این دوره که کشور در در شرایط حساسی قرار دارد حضور گسترده و حداکثری مردم مشت بزرگی بر دهان بدخواهان نظام است.

 

وی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی افراد است ، از این رو همه وظیفه داریم تا ضمن شرکت در این عرصه تعیین سرنوشت از قشرهای مختلف مردم نیز برای حضور در این رویداد بزرگ سیاسی دعوت کنیم تا همه حضوری فعالانه و آگاهانه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز