امام جمعه چرداول;

شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ اوجب واجبات هر مسلمان است

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۷۶۸۱
شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ اوجب واجبات هر مسلمان است
حجت الاسلام امرایی امام جمعه چرداول در دیدار با بزرگان و معتمدین شهرستان گفت:28خرداد باید در صحنه حضور پیدا کرد و با شرکت و مشارکت حداکثری در انتخابات از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

به گزارش برنا از ایلام ; حجت الاسلام امرایی امام جمعه چرداول در دیدار روز چهارشنبه با معتمدین وبزرگان چرداول  با بیان اینکه حفاظت از نظام اسلامی از اوجب واجبات بوده و اولویّت اول باید باشد، گفت: ماندگاری و حفظ نظام اسلامی درگرو حضور مردم است و نتیجه عدم حضور مردم در انتخابات، طمع دشمن به تمامیت کشور است و اینجاست که اهمیت حضور مردم رخ می‌نماید.

اوافزود: اینجا وظیفه است با تمام مشکلات و با قبول کوتاهی‌ها که وجود دارد علاج این است که پای صندوق رأی حاضر شویم و به درخواست دشمن نه بگوییم و با حمایت از نظام الهی دشمن را نامید وخوار کنیم

 امام جمعه چرداول تاکید کرد: بزرگان ومعتمدین در بطن زندگی مردم قرار دارند و ظیفه شرعی این عزیزان هست مردم را فرا بخوانند به شرکت در انتخابات، آبروتان را خرج اسلام و قرآن کنید. با دعوت مردم به رأی دادن نصرت به  اسلام و قرآن می‌کنید .

 او با اشاره به تلاش دشمن با استفاده از اهرم های تاثیر گذار مبنی برناامید کردن مردم در تعین سرنوشت وکمرنگ کردن انتخابات گفت: همه مردم الخصوص بزرگان ومعتمدین از باب وظیفه­ شرعی، در راستای ناامید سازی دشمن و تقویت انقلاب اسلامی باید مشارکت حداکثری در انتخابات را در اولویت اعمال خود قرار دهند.

امام جمعه چرداول گفت: مقام معظم رهبری فرمودند " بالاترین معروف حفظ نظام است که یکی از این معروف‌ها  شرکت در انتخابات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز