مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۸۳۴۸
مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام افتتاح شد
مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش برنااز ایلام،  با حضور علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان، مدیرعامل بنیاد برکت، کرمی معاون امور عمرانی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام، مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع این مرکز درمانی افتتاح و راه اندازی شد.

در جریان آیین افتتاحیه این مخزن ۳۰ تنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به معاون ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل بنیاد برکت اظهار داشت: برای نصب و راه اندازی این مخزن ۳۰ تنی؛ ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده که ۱۱ میلیارد ریال آن توسط دانشگاه علوم پزشکی و مبلغ ۷ میلیارد ریال آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام هزینه شده است.

محمد کریمیان بیان کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا، بیمارستان امام خمینی (ره) دارای یک دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۴۰۰ لیتر بود که برای تمام مصارف اکسیژن بیمارستان کفایت می‌کرد.

وی عنوان کرد: با شیوع بیماری کرونا کمبود اکسیژن همواره دغدغه و نگرانی ما بود و برای رفع این دغدغه‌ها، با کمک وزارت بهداشت دو دستگاه اکسیژن ساز دیگر به بیمارستان استقرار یافت که ظرفیت بیمارستان را به ۱۲۰۰ لیتر اکسیژن افزایش داده است‌.

وی تصریح کرد: آبان‌ماه سال گذشته و در اوج پیک بیماری کرونا، برای جبران کمبود اکسیژن مورد نیاز بیماران، در کنار دستگاه‌های اکسیژن ساز بیمارستان مجبور به استفاده از کپسول اکسیژن شدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی رایزنی‌هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام انجام گرفت، خوشبختانه با حمایت و مساعدت مسئولان این ستاد؛ دانشگاه علوم پزشکی ایلام توانست مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع را در مدار خدمت قرار دهد.

وی افزود: در روزهای اخیر که جریان برق در بیمارستان قطع شد، نگران وضعیت بیماران مبتلا به کرونا و کمبود اکسیژن در این بیمارستان بودیم که خوشبختانه این مخزن با فراهم ساختن اکسیژن مورد نیاز بیماران، خیال همه را از بابت کمبود اکسیژن راحت نموده است.

وی تصریح کرد: از حمایت و مساعدت مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم که در سایر زمینه‌ها نیز حامی و پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی ایلام باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز