درگیری ۲ برادر با سلاح گرم در ملکشاهی ایلام به قتل منجر شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۸۳۵۱
درگیری ۲ برادر با سلاح گرم در ملکشاهی ایلام به قتل منجر شد
فرمانده انتظامی ملکشاهی ایلام گفت: ۲ برادر (۳۱ ساله و۳۷ ساله) ساکن شهرستان ملکشاهی به علت اختلاف خانوادگی با هم درگیر و یکی از آنها با سلاح گرم و شلیک گلوله برادر خود را به قتل رساند

به گزارش برنااز ایلام، سرهنگ بهزاد ولیان روز پنجشنبه در خصوص جزییات حادثه اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای توابع شهرستان ملکشاهی، بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد که ۲ برادر به علت اختلاف خانوادگی با هم درگیر و یکی از آنها با سلاح گرم و شلیک گلوله برادر خود را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: قاتل بهمراه اسلحه در محل دستگیر و بمنظور انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات و اعتراف متهم به بزه ارتکابی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و جسد نیز به پزشک قانونی منتقل شد.

سرهنگ ولیان اضافه کرد: حاصل نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در منزل وقوع چنین حوادث ناگواری است که لازم است خانواده‌ها در خصوص عدم نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز اهتمام لازم داشته باشند تا شاهد ارتکاب چنین مواردی نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز