رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

تخصیص۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های اربعین در ایلام

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۹۷۷۶
تخصیص۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های اربعین در ایلام
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های اربعین در ایلام خبر داد
به گزارش برنا، محمدرضا رضائی کوچی عصر روز دوشنبه در جلسه  سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام گفت: ایلام در بخش پروژه‌های نیمه تمام عمرانی نیازمند اعتبارات است.

وی با اشاره به اینکه ایلام تنها استانی است که به شبکه ریلی متصل نشده است، گفت: پروژه اتصال ایلام به راه آهن تنها پنج درصد پیشرفت دارد و امسال ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

رضائی تصریح کرد: زیرساخت‌های استان در بخش‌های مختلف مناسب نیست، در حالی که حدود ۶۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران صورت می‌گیرد ولی به نسبت این تعداد زیرساخت‌های آب شرب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران پیش بینی نشده است.

وی، از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مرزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با اجرای آنها روند خدمات رسانی به زائران بهبود یابد.

رضائی، اتصال استان ایلام به شبکه آزادراهی کشور را از نیازهای ایلام توصیف کرد و بر لزوم تزریق اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه آزادراه کرمانشاه، حمیل ایلام تاکید کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام به ظرفیت ۱۶۰ هزار نفر شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز