فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات های مشترک پلیس ایلام ، خوزستان و همدان

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۹۰۵۶۱
کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات های مشترک 
پلیس ایلام ، خوزستان و همدان
فرمانده انتظامی استان از کشف 37 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در 2 عملیات مشترک با پلیس استان خوزستان و همدان خبر داد.

سرهنگ  "دلاور القاصی مهر" در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار داشت : مأموران مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام 3 قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر  از سمت استان های دیگر به سمت استان ایلام مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش شبانه روزی و اقدامات و شگردهای خاص پلیسی پس از با هماهنگی مقام قضایی موفق به شناسایی و ردزنی این سوداگران مرگ شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در 2 عملیات جداگانه و مشترک با پلیس استان های خوزستان و همدان، در مجموع موفق به کشف 37 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، توقیف 2 دستگاه خودرو سواری پژو 405 و پژو پارس و دستگیری 3 قاچاقچی شدند.

وی تصریح کرد : متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر با اقتدار برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست : در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت سوداگران مرگ در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

 

 

نظر شما