ذاکر کربلایی نریمان پناهی:

"پویش کریمانه" باعث قدم برداشتن در مکتب اهل بیت (ع) است

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۵:۳۱
کد خبر: ۱۱۹۸۷۵۶
پویش کریمانه باعث قدم برداشتن در مکتب اهل بیت (ع) است
کربلایی نریمان پناهی با اشاره بر اینکه "پویش کریمانه" باعث قدم برداشتن در مکتب اهل بیت است گفت: زیرا هدف اهل بیت (ع) قدم برداشتن در راه خدا بود.

کربلایی نریمان پناهی در گفت وگو با برنا اظهارکرد:"پویش کریمانه" باعث قدم برداشتن در مکتب اهل بیت(ع) است  زیرا هدف اهل بیت (ع) قدم برداشتن در راه دین خدا بود و از جان و مالشان به خاطر دین خدا گذشتند.

وی در ادامه افزود: وقتی که اهل بیت(ع) برای دین خدا هزبنه کردند تا مکتب اهل بیت (ع) به یادگار بماند پس چرا ما هزبنه نکنیم؟ هر کس باید با توجه به توان خود باید در این مسیر هزینه کند.

این مداح ذاکر اهل ببت (ع)  با توجه به اینکه  کمک به پویش هایی که در راه اهل بیت (ع) قدم بر می دارند  از واجبات می باشد،گفت:  به هر صورتی باید در دین خدا هزینه کرد زیرا  تمامی این کارها ارزشمند واقع می شود.

 وی با توجه به اینکه "پویش کریمانه" بسیار کار ارزشمند در دین خدا  است، ادامه داد: وقتی گنبدی ساخته می شود و از دور سلام می شود خیلی تاثیر گزار در شیعیان اهل بیت (ع)است و نشانه ارزش گزاری به صاحبان اهل بیت (ع) است.

این مداح ذاکر اهل ببت (ع)  با توجه با اینکه ساخت موکب و زائر سرا ها به ویژه برای زائر اولی ها برای  جذب مشتاقان زیارت حرم اهل بیت (ع) است گفت: همه اینها نشان دهنده محبت اهل بیت (ع) است که عالم بفهمند ما خدمت کردن را از همان اهل بیت (ع)یاد گرفتیم،

وی با اشاره به خدمات صلواتی در پیاده روی کربلا را از جاذبه های ابا عبدالله حسین (ع) دانست، و گفت اینها همه از  برکت خداست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز