رقابت هشت هزار و ۳۱ داوطلب رشته تجربی در ایلام

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۰۷:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۱۱۲۰
رقابت هشت هزار و ۳۱ داوطلب رشته تجربی در ایلام
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: هشت هزار و ۳۱ داوطلب رشته تجربی در ۹ شهرستان این استان با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش برنا ازایلام :مصطفی نعمتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این رقابت چهار هزار و ۱۶۰ مرد و سه هزار و ۱۶۰ زن حضور دارند.

 

وی افزود: همه شهرستان های ایلام بجز سیروان و چوار دارای حوزه امتحانی هستند و در شهرستان ایلام نیز ۱۵ حوزه میزبان داوطلبان است.

نعمتی ادامه داد: داوطلبان شهرستان ایلام در دانشگاه ایلام، پیام نور، باختر و ۱۲ حوزه آموزش و پرورش با هم به رقابت می پردازند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: آزمون سراسری امسال نهم تا ۱۲ تیرماه با رقابت ۱۳ هزار و ۹۴۷ دواطلب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در استان برگزار می شود.

نعمتی ادامه داد: از این تعداد پنج هزار و ۳۵۶ داوطلب مرد و هشت هزار و ۵۹۱ داوطلب زن هستند که طی چهار روز متوالی از نهم تا ۱۲ تیر ماه در رشته های علوم انسانی، هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز داوطلبان در رشته های علوم انسانی و ریاضی رقابت کردند، گفت: روز گذشته سه هزار و ۷۵۱ دواطلب در گروه های انسانی و ریاضی رقابت کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۸۹ نفر مرد و هزار و ۴۶۲ نفر زن هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام تاکید کرد: نمایندگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌های آزمون حضور و بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز