امروز اعلام شد ؛

برنامه های هفته بهزیستی در ایلام اعلام شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۹:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۵۰۸۶
برنامه های هفته بهزیستی در ایلام اعلام شد
مدیر کل بهزیستی ایلام برنامه های هفته بهزیستی این استان را اعلام کرد

به گزارش برنا؛ زهرا همتی گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه های مختلفی پیش بینی شده که از 22تا 28تیرماه هفته بهزیستی در مناطق مختلف استان اجرا خواهند شد.

وی غبارروبی مزار شهدا، رایگان شدن خدمات توانبخشی و مشاوره برای عموم در طول هفته بهزیستی، دیدار با مسئولان استان، حضور در برنامه های صدا و سیما، نشست خبری، تور رسانه ای، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، تقدیر از مددجویان موفق و زنان سرپرست خانوار،  تقدیر از افراد خیر،افتتاح طرح های اشتغال و مانور اورژانس اجتماعی را از جمله این مناسبت ها عنوان کرد.

وی از واگذاری 138واحد مسکونی مددجویان در طول این هفته خبر داد و گفت: همچنین دو مرکز مشاوره، گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، طرح کاهش آسیب بهبود یافتگان، مرکز غربالگری معتادان متجاهر نیز در طول هفته بهزیستی افتتاح و راه اندازی خواهند شد.

مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: در طول هفته بهزیستی امسال در مجموع 287 طرح اشتغالزایی مددجویان در شهرستانهای ایلام، چرداول، دره شهر، مهران، بدره و دهلران افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، برنامه های هفته بهزیستی امسال با شعار بهزیستی در گام دوم، هوشمند سازی، محله محوری، سلامت اجتماعی در خانواده برگزار خواهد شد.

 

نظر شما