نماینده مردم ایلام:

۱۸ هزار میلیارد ریال برای مطالبات معلمان حق التدریس تخصیص یافت

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۶۷۳۷
۱۸ هزار میلیارد ریال برای مطالبات معلمان حق التدریس تخصیص یافت
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش برنا ازایلام ; علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگان مجلس بر پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس با توجه به نقش آنان در مقوله تعلیم و تربیت و نظام آموزشی کشور اهتمام دارند و با پیگیری آن از ارگان های مسوول در تلاش هستیم بخشی از نیازهای رفاهی آنان را برآورده کنی.

وی با اشاره به مطالبات معلمان حق التدریس افزود: ۱۸ هزار میلیارد ریال برای این منظور تخصیص یافته است.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سومین جلسه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست معاون اول رییس جمهوری خواستار تسریع در اجرای لایحه رتبه بندی معلمان شد.

بسطامی تاکید کرد: تصویب لایحه رتبه بندی معلمان، موجب افزایش انگیزه و کارایی این قشر خواهد شد و به منظور متناسب سازی پرداخت‌ها بر اساس کیفیت عملکرد معلمان، به صورت جدی پیگیر تصویب این لایحه هستم تا در کوتاه ترین زمان ممکن، با مساعدت همکاران در مجلس شورای اسلامی، مطالبه چند ساله و بحق این قشر را برآورده سازیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از عدم اجرای قانون پرداخت فوق العاده مناطق جنگی انتقاد و خواستار اجرایی شدن آن شد.

بسطامی همچنین در خصوص بیکاری جوانان نیز اضافه کرد: یکی از بزرگترین مشکلات ایلام بیکاری بوده و بسیاری از جوانان محروم ما در استان از این موضوع رنج می‌برند.

وی اظهار داشت: در بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه‌ محرومیت زدایی در استان، تسهیلاتی را با نرخ یک الی چهار درصد برای جوانان بیکار پیش بینی کرده‌ایم که این تسهیلات به طور کلی اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی شمار جوانان تحصیل کرده بیکار استان را افزون بر۱۴ هزار نفر برشمرد و یادآور شد: باید به فکر چاره جویی برای اشتغال این افراد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز