رییس جمعیت گام دوم انقلاب ایلام:

فعالیت جمعیت گام دوم انقلاب فراحزبی و فراجناحی است

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۲۵۸۹۶۲
فعالیت جمعیت گام دوم انقلاب فراحزبی و فراجناحی است
رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب استان ایلام گفت: فعالیت جمعیت گام دوم انقلاب فراجناحی و در راستای محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه استان است .

 به گزارش برنا از ایلام; جبار کارزانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : جمعیت گام دوم انقلاب مربوط به هیچ زمان خاص یا جناح وحزب مشخصی نیست وتنها درراستای محرومیت زدایی واستفاده از نیروهای جهادی برای پیشرفت همه جانبه استان قدم برخواهد داشت.

وی افزود: استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی، بسیجی،متعهد و متخصص در راستای پیشبرد برنامه دولت ماموریت و هدف دیگر این جمعیت در ایلام است.

وی گفت: این جمعیت و تشکیلات وظیفه مطالبه گری را نیز برعهده دارد و در راستای رسالت خود و طبق قانون این وظیفه را جهت تحقق بیانه گام دوم انقلاب اجرا می کند.

رییس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب ایلام ادامه داد: این جمعیت در مساعدت مالی به زوج های جوان، استفاده از ظرفیت مالی خیرین و سازمان های مردم نهاد برای تسریع در پروژه های عام المنفعه اهتمام دارد.

کارزانی تاکید کرد: در همه شهرستان های استان غیر از هلیلان این جمعیت دارای رییس و شورای راهبردی است و تاکید شده در ترکیب این تشیکلات از جوانان و بانوان نیز استفاده شود.

وی تصریح کرد: تمامی کمیته های این جمعیت از جمله کمیته بانوان فعال است و در تمامی شهرستان ها فعالیت آنان در راستای تحقق برنامه و بیانه گام دوم انقلاب آغاز شده است.

جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب ایلام در راستای تحقق بیانه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری حدود پنج ماه پیش در ایلام تشکیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز