کاهش محسوس تصادفات نشانه مدیریت خوب پلیس است

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۴۸۹۷
کاهش محسوس تصادفات نشانه مدیریت خوب پلیس است
معاون استاندار؛کاهش محسوس تصادفات دراستان ایلام نشانه مدیریت خوب پلیس در همه صحنه‌ها است

به گزارش برنا از ایلام؛ الیاس فتاحی در رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور و یگان های خدمات رسان و امدادرسان استان، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در برقراری امنیت و آرامش در داخل شهرها و محورهای مواصلاتی، اظهار داشت: کاهش محسوس تصادفات نشانه مدیریت خوب پلیس در همه صحنه ها است.

وی افزود: در چند ماه گذشته امسال سخت ترین برنامه ها و ماموریت ها را داشتیم که با تلاش همه دستگاهها خصوصاً تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی به خوبی مدیریت شد و الحمدالله هیچگونه مشکلی در این راستا به وجود نیامد.

معاون سیاسی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: اجرای طرح زمستانه یکی از طرح‌های موفق در سال‌های گذشته بوده است که امیدواریم امسال نیز گام‌های بلندی را در عرصه خدمات رسانی به مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مردم با دیدن لباس پلیس و یگان های خدمات رسان و امداد رسان ، آرامش خاطر پیدا می کنند، گفت: هدف از اجرای این طرح این است که مردم ما در جامعه‌ای امن و سالم زندگی کنند. 

الیاس فتاحی یادآور شد:  تسهیل تردد جاده ای برای مردم، ایمن سازی جاده و کاهش تصادفات از جمله اهداف طرح زمستانه پلیس و یگان های خدمات رسان و امداد رسان در محورهای مواصلاتی است.

وی با بیان اینکه در این طرح همراهی مردم حائز اهمیت است، گفت: ما در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که ۲ سال است با آن درگیر هستیم، اگر همراهی مردم و تلاش مسئولان نبود ما الان وضعیت متفاوتی داشتیم.

معاون سیاسی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق بارز سلامت و امنیت ، همین طرح زمستانه است که همه دستگاههای خدمات‌رسان و امدادرسان کنار هم قرار می‌گیرند تا موجب تسهیل تردد مردم در جاده‌ها و راه‌های شوند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما