استاندار ایلام: ۹ هزار شغل جدید در ایلام ایجاد شده است

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۸:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۸۱۹۱
استاندار ایلام: ۹ هزار شغل جدید در ایلام ایجاد شده است
استاندار ایلام گفت: از مجموع ۹ هزار ۴۷۶ شغل ایجاد شده از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، یک هزار ۴۵۲ شغل ایجاد شده مربوط به سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا ایلام؛ حسن بهرام نیا با اشاره به ایجاد ۹ هزار و ۴۷۶ شغل از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون گفت: از این نظر استان ایلام رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با تقدیر از عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی اقتصادی استان گفت:چنانچه رقم چهار هزار اشتغال ایجاد شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در سامانه رصد ثبت شود ما رتبه اول کشور در تعهد اشتغال را به خود اختصاص خواهیم داد.

استاندار ایلام تصریح کرد: تمامی فرمانداران براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر شهرستان رقم و سهم تعهد اشتغال ایجاد شده خود را مشخص کنند و بصورت ماهیانه و در پایان سال باید گزارش دهند.

بهرام نیا اضافه کرد: تمامی کارخانجاتی که به هر دلیل تعطیل شده و به خانه باغ تبدیل شده یا در تملک بانک هستند، به سرعت تعیین تکلیف شوند.

استاندار ایلام ادامه داد: تعیین تکلیف وضعیت کارخانجات در شهرستان‌ها معیار مهم عملکرد فرمانداران است و یکی از کار‌های مهم در سال ۱۴۰۱ اشتغال دانش بیان، رشد و بهره وری است.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی ایلام در سال جاری ۹.۶ درصد است، گفت: از این میزان، سهم سرمایه گذاری ۵ درصد و ۴.۶ درصد نیز مربوط به بهره وری است که برای رسیدن به آن به اشتغال باید به صورت ویژه توجه شود

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز