مسئول بسیج رسانه استان ایلام در جمع اصحاب رسانه؛

بسیج رسانه در سال همدلی و همزبانی نقش مهمی در جامعه دارد

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۹۷۱۹۵
بسیج رسانه در سال همدلی و همزبانی نقش مهمی در جامعه دارد
علیمحمدی گفت: سازمان بسیج رسانه در سال همدلی و همزبانی، با توجه به هدف سازمانی تعیین شده، نقش مهمی در جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،مسئول بسیج رسانه استان ایلام، شامگاه شنبه(13 تیر) در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات این استان، اظهار کرد: ایجاد بسترهای لازم برای اتحاد، همدلی و انسجام بین رسانه های مختلف در کشور از اولویت های سازمان بسیج رسانه است.

 علی محمدی، با بیان اینکه یکی از اهداف این سازمان ایجاد اتحاد و انسجام رسانه ای در کشور و نظام اسلامی است، افزود: با ایجاد هم افزایی در بین رسانه ها، اشتراک از دفاع از حریم ولایت، نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور در راستای اهداف نظام اسلامی حرکت خواهیم کرد.

 مسئول بسیج رسانه استان ایلام، گفت: با این اتحاد می توان در مقابل جبهه استکبار جهانی و غرب ایستاد و  نقشه های آنها را نقش  بر آب کرده و در راستای اعتلای جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

 علی‌محمدی، با بیان اینکه در سال جاری با همت بسیج رسانه و خانه مطبوعات و همدلی که بین بسیج رسانه و خانه مطبوعات وجود دارد برنامه های متنوع زیادی در سال 94 برگزار می شود، افزود: برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری برای 90 نفر از اصحاب رسانه، برگزاری اردوهای رسانه ای، برگزاری مسابقات استانی و اعزام فرهیختگان رسانه ای استانی به برنامه های کشوری از فعالیت این سازمان در استان خواهد بود.

 وی، در پایان با اشاره به اینکه برای برگزاری برنامه و فعالیت های سازمان بسیج رسانه استان اطلاع رسانی لازم در بین نشریات صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: جشنواره ها و همایش های استانی در مرکز استان برگزار می شود که انتظار می رود با استقبال گسترده رسانه های استان مواجه شود.

 گفتنی است، اقامه نماز جماعت و ضیافت افطاری با حضور اصحاب رسانه در محل مجتمع فرهنگی لاله شهر ایلام برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز