مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام؛

کنترل ترافیکی محورهای ارتباطی ایلام ضروری است

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۰۱۲۲۴
کنترل ترافیکی محورهای ارتباطی ایلام ضروری است
جهانی گفت د: استفاده از این سیستم هوشمند نقش موثری در توانمندی مدیریتی و کاهش تلفات جاده‌ای استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام، با اعلام این خبر گفت: با توجه به توسعه حمل و نقل و استفاده از دانش فنی، تکنولوژی و فناوری‌های جدید در رشد حمل و نقل که زیربنای توسعه است نقش اساسی دارد.

جهانی،  ادامه داد: در حال حاضر صنعت حمل و نقل روز به روز به فناوری جدید مجهز می‌شود و باید در انتخاب صحیح و اصولی سیستم حمل و نقل که یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در کاهش سوانح و تصادفات است،  بیشتر توجه شود.

این مسئول به نصب دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های ایلام اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر تعداد 25 دوربین نظارتی تصویری، تردد شمار و ثبت سرعت در جاده‌های استان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که شامل هشت دستگاه دوربین نظارتی تصویری و تعداد چهار دستگاه ثبت سرعت و تخلف و 14 دستگاه تردد شمار در 26 محور مواصلاتی استان نصب شده است و حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای خرید این دستگاه‌ها هزینه شده است.

جهانی تصریح کرد: استفاده از این سیستم هوشمند نقش موثری در توانمندی مدیریتی و کاهش تلفات جاده‌ای استان داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به جامعه هدف کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نظر شما