در دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

زنگ آغاز بازگشایی مدارس ایوان به صدا در آمد

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۵:۲۸
کد خبر: ۳۲۲۲۵۵
زنگ آغاز بازگشایی مدارس ایوان به صدا در آمد
صبح امروز(چهارشنبه) زنگ آغاز بازگشایی مدارس ایوان ، در مدرسه شهید فروزان رضایی ، توسط فرماندار به صدا در آمد .

به گطارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرماندار ایوان ، در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، ضمن اشاره به پایمردی و رشادتهای ملت بزرگ ایران در طول سالهای دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز بهار تعلیم و تربیت اظهار داشت: امروز برای دانش آموزان و اولیاء آنها روزی شیرین و مایه شادابی و لذت است ، زیرا برای بزرگترها هم یاد آور خاطرات خوش دوران مدرسه است .

بسطامی افزود: در جوامع بشری عوامل زیادی در تعلیم و تربیت افراد نقش دارند ؛ که اولین و مهمترین آنها مدرسه می باشد ؛ که راه را برای پرورش استعدادهای خلاق و توانمند هموار می سازد .

وی در ادامه گفت دولت تدبیر و امید نسبت به آموزش و پرورش و مبحث تعلیم و تربیت نگاه ویژه ای دارد ؛ و علاوه بر افزایش اعتبارات سهم آموزش و پرورش و تخصیص این اعتبارات ، برای کمک به ایجاد فضاهای آموزشی مناسب و استاندارد و تهیه وسایل و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ، سعی دارد با پرداخت مطالبات فرهنگیان و توجه به مشکلات کاری و معیشتی آنان ، انگیزه این قشر تلاشگر در عرصه تعلیم و تربیت را دوچندان نماید .

فرماندار ایوان در پایان گفت ، در سال 94 سهم آموزش و پرورش از اعتبارات شهرستان بیش از 8000 میلیون ریال است ؛ که نزدیک به یک پنجم اعتبارات شهرستان می باشد . لازم به ذکر است که آموزش و پرورش ایوان دارای 108 واحد آموزشی با 8000 دانش آموز و 1150 فرهنگی در قسمتهای اداری و آموزشی می باشد

نظر شما