کشف اقلام و داروهای پزشکی غیر مجاز و قاچاق در مرز مهران

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۲:۲۴
کد خبر: ۳۲۸۷۹۶
کشف اقلام و داروهای پزشکی غیر مجاز و قاچاق در مرز مهران
این اقلام توسط مرزداران مستقر در پست کنترل و مراقبت مرز زمینی شماره یک کشف و ضبط شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، فرمانده هنگ مرزی مهران با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزداران تلاشگر و هوشیار مستقر در پست کنترل و مراقبت مرز زمینی شماره یک پایانه مرز بین المللی مهران در حین بازرسی از کامیون های حامل بار به طرف کشور عراق توانستند، مقادیر زیادی لوازم و اقلام پزشکی غیر مجاز و قاچاق قبل از خروج از کشور کشف و ضبط نمایند.

سرهنگ "غلام صحرایی"در ادامه افزود: اقلام و داروهای پزشکی غیر مجاز که شامل؛ داروهای چاق و لاغر کننده غیر مجاز، شربت های اشتها آور و داروهای گیاهی بودند به صورت ماهرانه ای در زیر بار مجاز یک دستگاه تریلر جاسازی شده و مقصد آن خروج به کشور عراق بود که قبل از خروج کشف و ضبط گردیدند.

"صحرائی" تصریح کرد: علاوه بر این اقلام کشفیاتی پزشکی نیز تعداد 1500 تیغه شمشیر و قمه و غریب 200 کیلو گرم عسل قاچاق هم کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزی مهران در پایان تاکید و هشدار داد؛ مبارزه با تولید و گسترش روز افزون، انواع داروهای تقلبی خطرناک و قاچاق جزء حساسترین ماموریت های مرزبانی است و مرزبانان با علم و آشنایی کامل در مبادی ورود و خروج مرز، قاطعانه با قاچاق دارو برخورد می نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز