معاون عمرانی استانداری ایلام:

توسعه روستایی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۳:۲۰
کد خبر: ۳۲۸۹۵۶
توسعه روستایی از اولویت های مهم  دولت تدبیر و امید است
پولادی گفت: در این راستا همکاری و همیاری دهیاران و مردم برای مشارکت در توسعه روستا ها یک عامل کلیدی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، معاون عمرانی استانداری ایلام در ایین  واگذاری 37 خودرو سبک و نیمه سنگین به دهیاران که با حضور استاندار برگزار شد با گفت: توسعه روستایی اولویت اول دولت تدبیر و امید است که در این راستا همکاری و همیاری دهیاران و مردم برای مشارکت در توسعه روستا ها یک عامل کلیدی است.

شاپور پولادی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به توسعه روستاها دارد طی دو سال اخیر روز ملی روستا با حضور رئیس جمهور و وزرا برگزار شده که نشان از اهتمام دولت تدبیر و امید برای توسعه روستایی بالاخص مناطق محروم دارد.

وی افزود: افزایش سطح رفاه روستائیان و ایجاد اشتغال بر اساس مولفه های سنتی روستا ها که در دستور کار دولت قرار دارد می تواند در توسعه روستا ها موثر باشد بطوریکه از روند بی رویه مهاجرت به شهر ها و گسترش حاشیه نشینی جلوگیری می نماید.

شاپور پولادی با تاکید برروحیه همکاری و توسعه فرهنگ مشارکت در روستاها گفت: روستائیان باید در قالب تعاونی و بصورت جمعی در امورات روستا دخالت نمایند تا زمینه درآمدزایی و اشتغال در روستا فراهم آید.

وی بیان داشت: در سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد در روستاهای محروم و امسال بیش از 3 هزار و500 میلیارد ریال در روستاهای محروم و مرزی هزینه شده است که باعث رونق کشاورزی و نشاط در روستاها شده است.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه دولت در تلاش است تا سطح خدمات در شهر ها و روستاها را بصورت برابر و یکسان ارائه نماید تصریح کرد: در بحث ارزش افزوده نیز دولت عنایت خاصی به روستاها داشته وتوانسته امکانات بالقوه را بالفعل نماید.

لازم به ذکر است که تمام روستاهای استاندارای یک تا 3 ماشین سبک و نیمه سنگین برای تسهیل در ارائه خدمات به روستائیان برابر با خدمات شهری می باشند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز