جلال میرزایی: صداقت در رفتار و تعامل با مردم را در اولویت قرار می دهم

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۵:۰۸
کد خبر: ۳۹۸۰۷۹
جلال میرزایی: صداقت در رفتار و تعامل با مردم را در اولویت قرار می دهم
نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات حوزه اصلی ایلام تاکید کرد: در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی صداقت در رفتار، هم گرایی و هم افزایی و تعامل سازنده با مردم را در اولویت قرار می دهم.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-جلال میرزایی تنها نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت در مرحله دوم انتخابات ایلام در خصوص برنامه ها و دیدگاه های خود در حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی گفت: در صورت اقبال مردم و ورود به مجلس هیچ گاه منافع و مصالح استان و کشور را قربانی مطامع فردی و گروهی نخواهم کرد و با پشتکار و راستی و درستی در خدمت اهداف و مصالح و منافع مردم خواهم بود.
وی ادامه داد: کشور این روزها در شرایط سخت و دشواری قرار دارد و انتظار این است که با حضور در عرصه انتخابات و تغییر در ترکیب مجلس راه را برای خدمت واقعی به مردم و حمایت از برنامه ها و رویکردهای دولت هموار شود.
نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات از حوزه انتخابیه ایلام افزود: انتظار داریم که انتخابات این دوره منجر به تغییر محسوس در زندگی و معیشت، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان استان و کشور شود.
میرزایی تاکید کرد: انتظار دیگر ما این است که دولت و مجموعه نهادهای زیر مجموعه آن تحت نظارت مجلس قوی و کارآمد جان تازه ای بگیرند و برنامه های ملموس برای بهبود زندگی مردم در حوزه های گوناگون از جمله در بخش های کشاورزی و صنعت اجرا شود. 
وی گفت: متاسفانه اکنون در سطح ملی اجماعی در خصوص چگونگی نیل به اهداف متعالی وجود ندارد بنابراین نیاز است که در شرایط پیچیده کنونی عقلانیتی در قوه مقننه حاکم شود که با ترجیح مصالح و منافع ملی راه را برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم فراهم کرد.
این نامزد اصلاح طلب و اعتدالی حوزه انتخابیه اصلی ایلام یادآور شد: لازمه گشایش در زندگی مردم در استان و کشور اینکه در سطح ملی اقدام های لازم و شایسته انجام شود که برای این کار نمایندگان مجلس می توانند با همراهی و کمک به دولت بسترها و ابزارهای لازم را برای پیشرفت کشور و استان فراهم کنند.
میرزایی توضیح داد: یکی از اولویت های مجلس آینده باید رونق اقتصادی با رویکرد ایجاد اشتغال برای جوانان باشد و در این صورت است که با به کارگیری خرد جمعی و مدیران شایسته و صاحب ایده می توان به پیشرفت و تحول در استان و کشور امیدوار بود.
وی تاکید کرد: اگر به مجلس راه یابد در راستای تحقق مصالح و منافع مردم حوزه انتخابیه و کل کشور با صداقت خدمت می کند و راستی و درستی را در رفتار و اعمال و نیز تعامل با مردم را در سرلوحه قرار خواهد داد.
نامزد اصلاح طلبان و حامیان دولت در ادامه برنامه و اهداف خود را در انتخابات برای ورود به مجلس شورای اسلامی کمک به جهت گیری مجلس در خصوص تنش زدایی در روابط خارجی، حمایت از دیپلماسی جهت جذب سرمایه گذاری خارجی، تقویت جایگاه نظارتی مجلس در راستای مبارزه با فساد، تقویت مدیریت بومی بر اساس شایسته سالاری اعلام کرد.
استفاده از ظرفیت های انسانی در مدیریت کلان کشور، کمک در راستای تدوین برنامه پنج ساله توسعه استان با بهره گیری از نظرهای کارشناسان و نخبگان و مدیران با تجربه استان، کمک در جهت توسعه و رشد اقتصادی استان و در نتیجه ایجاد اشتغال پایدار، اصلاح زیر بناها در بخش راه های بین شهری و روستایی به ویژه ایجاد خطوط ریلی (راه آهن) در راستای برون رفت از بن بست از دیگر برنامه هایی است که میرزایی در صورت راه یابی به مجلس دنبال می کند.
وی کمک به ایجاد و اجرای مکانیزه شدن بخش کشاورزی و استفاده بهینه از منابع آب، تمرکز بر گسترش صنایع مرتبط با نفت و گاز در استان با توجه به ظرفیت های موجود، تدوین برنامه توسعه هر شهرستان بر اساس ظرفیت های هر منطقه، حمایت از حقوق و آزادی های مشروع قانونی شهروندان را جزیی دیگر از برنامه های کاری خود در صورت توفیق به کسب اعتماد مردم و حضور در مجلس دانست.
میرزایی کمک به نهادینه کردن مشارکت و رقابت سیاسی سالم، تلاش در راستای ایجاد زیر ساخت های لازم برای گسترش صنعت توریسم در استان، ساماندهی مراکز آموزش عالی استان در راستای تقویت جایگاه آموزش های مهارتی و کاربردی، نگاه ویژه به ارتقا کیفی نظام آموزشی و پرورشی مدارس و تلاش در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی معلمان به عنوان بستر اصلی توسعه استان و کشور بخش هایی دیگر از اهداف خود برای ورود به عرصه انتخابات مجلس اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز