پرورش ماهی در قفس از ظرفیت های ویژه سرمایه گذاری در ایلام است

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۱:۲۹
کد خبر: ۴۱۹۱۶۱
پرورش ماهی در قفس از ظرفیت های ویژه سرمایه گذاری در ایلام است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار ایلام گفت: پرورش ماهی در قفس از ظرفیت های ویژه سرمایه گذاری در ایلام است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- حشمت اله عسگری روز شنبه در نشست بررسی طرح های سرمایه گذاری جدید اظهار کرد: با توجه به وجود سدهای متعدد در استان و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آب پشت سدها می توان با اجرای طرح پرورش ماهی در قفس از این ظرفیتی که دولت ایجاد کرده نهایت استفاده را برد.
وی از رسانه ها خواست که با اطلاع رسانی در این زمینه این قابلیت و ظرفیت را به سرمایه گذاران معرفی کنند و علاوه بر افزایش تولید ماهی و ایجاد اشتغال به بهبود وضعیت اقتصادی در استان نیز کمک شود.
عسگری از اختصاص تسهیلات مناسب در قانون بودجه برای سرمایه گذاران در این بخش خبر داد و گفت: امسال اعتبار خوبی برای این قبیل طرح ها در نظر گرفته شده است.
وی توضیح داد: از آنجایی که بیشتر توجه شیلات به استان های مجاور دریا و دریاچه است این ظرفیت در استان ایلام مغفول مانده ولی می توان با معرفی آن و جذب سرمایه گذار اقدام عملیاتی برای افزایش تولید ماهی انجام داد.
وی در ادامه به راه اندازی سایت معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان ایلام به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی اشاره کرد و گفت: در این سایت ظرفیت ها، نواحی صنعتی، مشوق های سرمایه گذاری و فرصت های سرمایه گذاری معرفی شده است.
عسگری از دستگاه های اجرایی خواست تا اطلاعات سامانه در سال جاری را به روز کنند و بازنگری لازم در خصوص دستور العمل ها و آیین نامه های جدید را انجام دهند.
وی راه اندازی این وب سایت را گامی در جهت معرفی بیشتر استان به سرمایه گذاران اعلام کرد و گفت: امیدواریم با بکارگیری همه توان در همه بخش ها امسال بتوانیم به برنامه هایی که مد نظر است، دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز