محدودیت‌های مالی سقف رشد ورزش ایلام را کوتاه نکرده است

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۰:۲۹
کد خبر: ۴۲۲۹۷۷
محدودیت‌های مالی سقف رشد ورزش ایلام را کوتاه نکرده است
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام بر وجود مشکلات مالی مناسب برای رونق بیشتر فعالیت های ورزشی این استان تاکید کرد و گفت: محدودیت‌های مالی توسعه ورزش استان ایلام را دچار رکود نکرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-بهروز حیدرزاده در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام به موفقیت‌های ورزشکاران ایلامی در مسابقات مختلف اشاره کرد و افزود: با وجود محدودیت‌های شدید مالی در سال‌های اخیر، روند توسعه ورزش استان نه‌ تنها دچار رکود اساسی نشد بلکه ایلام سال گذشته را با رشد 80 درصدی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و کسب مدال‌های ورزشی به پایان رساند.
وی اضافه کرد: این موقعیت نشان از توان و ظرفیت بالای فرزندان ایلام در رشته‌های ورزشی است که در صورت وجود عزم و اراده فرا دستگاهی روند رشد استان از این نیز بالاتر خواهد رفت.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با تبریک انتصاب سردار نورعلی یاری به سمت فرماندهی انتظامی استان تعامل بین مجموعه‌های پلیس و ورزش و جوانان استان را بسیار مطلوب و مناسب توصیف کرد.
حیدرزاده اظهار کرد: با نگاه ویژه‌ای که پرسنل ناجا به ورزش استان داشته‌اند در سطح استان و تمام شهرستان‌ها ارتباط نزدیک و تنگاتنگی بین دو نهاد نیروی انتظامی و ورزش و جوانان وجود داشته و تلاش ما بر اینکه علاوه بر حفظ این رابطه مهم کاری، تعاملات جدیدی هم در حوزه ورزش و هم در حوزه سازمان‌های مردم ‌نهاد جوانان ایجاد شود.
وی نقش پلیس را در امر برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را کلیدی خواند و گفت: بدون حضور همکاران ناجا اجرای مطلوب مسابقات ورزشی با شرکت کنندگان چند هزار نفری یا همایش‌های متعدد خانوادگی امکان‌پذیر نیست چرا که حفظ نظم و امنیت در هر زمان و مکانی مهمترین اولویت و اساس هر فعالیت است.
وی بر همکاری با نیروی انتظامی در مباحث پیشگیری و فرهنگسازی اعلام آمادگی کرد و افزود: حدود 70 سازمان مردم ‌نهاد جوانان دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان در سطح استان فعال هستند که خدمات متعدد عام المنفعه خود را در حوزه‌های تخصصی به شهروندان و جامعه ارائه می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز