نماینده مردم ایلام در مجلس:

صدا و سیما در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۷:۵۲
کد خبر: ۴۲۲۹۹۹
صدا و سیما در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد
ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه صدا و سیما در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد، گفت: رسانه ملی زمینه تحقق این گفتمان را فراهم سازد

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-جلال میرزایی ظهر شنبه در جمع مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز ایلام با تقدیر از تلاش های رسانه استانی در بیان ظرفیت های استان گفت: رسانه  استانی باید با بیان ظرفیت های استان در حوزه  کشاورزی و انرژی زمینه تحقق این گفتمان را فراهم سازد.

وی  در ادامه پوشش شبکه های دیجیتال و توسعه کمی و کیفی برنامه سازی در صدا و سیمای مرکز ایلام را مهمترین عامل جذب مخاطب عنوان کرد و افزود: صدا و سیمای مرکز ایلام در سال های اخیر نقش موثری در کاهش مخاطبین شبکه های ماهواره ای داشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه معرفی جاذبه های گردشگری و ترویج فرهنگ کار و تلاش را یکی از مهمترین نیازهای استان دانست و گفت: با برنامه های نافذ و معرفی استان در راستای رونق بخشیدن به صنعت توریسم بخش مهمی از مشکلات اشتغال در استان مرتفع می شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این نشست گفت: بردن صدا و تصویر به مناطق مختلف استان و بهره مندی مناطق دور افتاده از نعمت دیجیتال اولویت صدا و سیمای مرکز ایلام است.

علیرضا شیروی با اشاره به اینکه پوشش دیجیتال در استان۹۰ درصد و میزان بهره برداری و استفاده از برنامه های صداوسیما ۸۶ درصد است، افزود: رضایت مندی بالای ۸۵ درصد و مخاطبان بالای ۸۰ درصد سرمایه رسانه استانی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های نظام است.

در حاشیه این نشست میرزایی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز ایلام بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز