تا پایان امسال و نیمه اول سال آینده؛

طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت در ایلام به بهره برداری می رسند

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۰:۲۷:۳۳
کد خبر: ۴۲۳۲۶۵
طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت در ایلام به بهره برداری می رسند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت تا پایان امسال و نیمه اول سال آینده در استان ایلام به بهره برداری می رسند.

به گزارش برنا ایلام-حشمت الله عسگری ظهر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون هفت طرح مهم اقتصادی در استان ایلام شامل پتروشیمی ایلام، کارخانه سیمان دهلران و چهار طرح بزرگ دیگر بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند که تا پایان امسال و نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی بیان داشت: مهمترین مشکلات این طرح ها نبود زیرساخت ها، کمبود نقدینگی و مشکلات حقوقی است که باید در کمترین زمان ممکن حل شود.

عسگری با اشاره به سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی این طرح ها در استان، گفت: بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال بسیاری از جوانان استان را فراهم می کند ضمن اینکه در افزایش تولیدات استان بسیار موثر است.

وی گفت: اولویت استان ایلام در سال جاری باید حل مشکلات این طرح ها باشد تا زمان موعد مقرر به بهره برداری برسند و باید پشتیبانی و پیگیری های کارشناسی قانونی و حتی فراتر از قانونی از این طرح ها انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر فرآیند تولید در استان با موانع زیادی دست به گریبان است که با دید مثبت و تعامل بین دستگاه های مربوطه و واحدهای صنعتی قابل حل هستند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز