بررسی مزیت ها و ظرفیت های مرز مهران با هدف حمایت از کسب وکارهای خرد و کوچک

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۱:۳۰
کد خبر: ۴۳۳۹۹۷
بررسی مزیت ها و ظرفیت های مرز مهران با هدف حمایت از کسب وکارهای خرد و کوچک
جلسه ای با حضور عسکری معاون توسعه اقتصادی استاندارایلام، نعمتی مدیرکل دفترسرمایه گذاری استانداری ، شرف خانی مدیر صندوق کارآفرینی استان ایلام ،نصیری مدیر کل سازمان صنعت معدن تجارت استان،ناصری فرماندار مهران و کولانی فرماندار سرابله در خصوص بررسی وتصمیم گیری پیرامون مرز مهران برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-در این جلسه چگونگی فرایند ایجاد کسب وکارهای اشتغالزا و پایدار از مسیر جاده ای شهرحمیل تا مرز مهران و نحوه سرمایه‌گذاری در این راستا مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. 

شرف خانیمدیر صندوق کارآفرینی امیداستان ایلام  با بیان ظرفیت های مهم شهرستان ها ی سرابله و مهران گفتند هر نوع  کسب وکاری که منجر به  تولید ، اشتغال پایدار و و در نهایت رونق اقتصادی استان شود را مورد حمایت مالی  قرار می دهد.4

وی با بیان مزیت های مرز مهران در صادرات کالا به کشور عراق و نیز ترانسفر زائرین عتبات عالیات از این مرز ، عنوان نمودند که صندوق ظرفیتها و پتانسیل های شهرستان مهران را بررسی نموده و آمادگی دارد با تعامل وهمکاری با دستگاههای ذیربط نسبت به حمایت مالی از کارآفرینان در مسیر حمیل تا مرز مهران اقدام نماید. در این جلسه مکانهایی نظیر گلان،تخته خان و... جهت ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مقرر گردید سازمان میراث فرهنگی نسبت به معرفی متقاضیان به صندوق کارآفرینی امید اقدام نماید.

 

 

نظر شما