استاندار واسط عراق:

پذیرایی از زائران حسینی افتخار بزرگی برای ملت عراق است

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۲۶۸
پذیرایی از زائران حسینی افتخار بزرگی برای ملت عراق است
پذیرایی از زائران حسینی افتخار و نعمت بسیار بزرگی است که نصیب ملت عراق شده است و با تمام توان در این راه آماده خدمتگزاری هستیم.

به گزارش برنا-ایلام، مالک خلف وادی روز یکشنبه در نشست مشترک با استاندار و برخی مسئولان اجرایی استان ایلام با موضوع هماهنگی برای برگزاری آیین اربعین اظهار کرد: همه ما خود را نسبت به استقبال و فراهم کردن رفاه و آسایش خاطر زائران مسئول می دانیم.

وی افزود: در روزهای گذشته تمامی مردم و مسئولان استان های در مسیر تردد زائران خود را مهیای استقبال و پذیرایی از زائران امام حسین (ع) کرده اند.
خلف وادی از تشکیل اتاق عملیات با حضور مسئولان شهرداری های تهران، کرج، مازندران و ایلام برای استقبال و فراهم کردن امکانات مورد نیاز زائران خبر داد و تاکید کرد: به طور قطع در این خدمت موفق خواهیم بود چرا که پشتوانه اصلی همه ما رضایت خداوند است.
استاندار واسط عراق یادآور شد: مهمترین نیازها در این زمینه هماهنگی هر چه بیشتر مسئولان 2 کشور است چرا که هر چه دامنه این همکاری ها بیشتر باشد می توانیم خدمات مناسب تری به زائران عرضه کنیم.
خلف وادی نقش استان واسط را در استقبال از زائران نسبت به سایر شهرهای عراق بسیار برجسته دانست و اضافه کرد: امیداوریم امسال هم همانند سال گذشته و در کمال آرامش و اطمینان شاهد حضور زائران ایرانی در کربلای معلی بباشیم و همه زائران با سلامت کامل به میهن خود باز گردند.
نشست مشترک استاندار ایلام و استاندار واسط عراق روز یکشنبه در پایانه مرزی مهران برگزار شد.
استانداران ایلام و واسط همچنین از آخرین اقدام های انجام شده در مرزهای مهران و زرباطیه عراق برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی بازدید کردند.
مرز مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات و کربلای معلی بسیار مورد توجه زائران قرار دارد و بیشترین حجم تردد زوار از این مرز انجام می شود.

 

نظر شما