سرپرست هیئت کاراته استان خبر داد :

برگزاری موفقیت آمیز مسابقات کاراته باشگاههای غرب کشور به میزبانی شهرستان دره شهر

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۶:۴۰
کد خبر: ۴۸۰۰۷۹
برگزاری موفقیت آمیز مسابقات کاراته باشگاههای غرب کشور به میزبانی شهرستان دره شهر
مسابقات کاراته قهرمانی باشگاههای غرب کشور با حضور 368 ورزشکار در قالب 26 باشگاه ورزشی از استانهای غرب و جنوب غرب کشور در شهرستان دره شهر برگزار شد و تیم های برتر گروههای مختلف سنی معرفی شدند
رئیس هیئت کاراته استان ایلام در گفتگو باخبرگزاری برنا- ایلام اظهار نمود : به لطف الهی و با همت هیئت کاراته شهرستان دره شهر و همراهی صمیمانه اداره ورزش و جوانان این شهرستان سطح میزبانی مسابقات بسیار مطلوب و رضایت بخش بود و از همراهی همه مدیران استان و شهرستان که با حضور خود در سالن موجب دلگرمی جامعه ورزش و خانواده کاراته شدند تشکر و قدردانی می کنم .

کریمی راد گفت : شادمهر کاظم زاده نماینده محترم مردم حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای شهر دره شهر و مسئولین آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از جمله مهمانان مسابقات کاراته بودند که در طول انجام بازی ها از روند برگزاری آنها بازدید نموده و در تجلیل ها ما را همراهی کردند .

وی ادامه داد : این مسابقات با حضور 368 ورزشکار از 26 باشگاه مختلف که از 5 استان غربی و جنوب غربی کشور اعزام شده بودند در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بر روی دو تاتامی برگزار شد و نفرات و تیم های برتر گروه های مختلف سنی مشخص شدند .

کریمی راد بیان کرد : در رده سنی خردسالان تیم ثامن شهرستان دهلران مقام اول، تیم مقداد شهرستان ایلام مقام دوم و تیم شهدای ایلام مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود : تیم های شهدای ایلام، ثامن دهلران و خرمشهر در رده سنی نونهالان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم ثامن دهلران اول ، آریان دره شهر دوم و شهدای ایلام سوم شد .

سرپرست هیئت کاراته استان گفت : در رده سنی جوانان دو تیم مقداد و شهدا از ایلام اول و دوم شدند و تیم آبدانان سوم شد . تیم های مقداد ایلام، اریا دره شهر و اهواز هم بر سکوهای اول تا سوم رده سنی بزرگسالان ایستادند

 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز