مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام:

عوامل امداد و نجات در استان ایلام در حالت آماده‌باش هستند

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۰:۵۱
کد خبر: ۴۸۳۰۰۵
عوامل امداد و نجات در استان ایلام در حالت آماده‌باش هستند
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: عوامل امداد و نجات در استان ایلام در حالت آماده‌باش هستند.

برنا ایلام-احمد کرمی با بیان اینکه بامداد امروز دو زمین لرزه شهرهای چوار و صالح آباد از توابع شهرستان‌های ایلام و مهران را لرزاند، گفت: زمین لرزه چوار به قدرت 4.2 ریشتر گزارش شده و زلزله صالح آباد نیز 2.5 ریشتر به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: زمین لرزه چوار در عرض جغرافیایی 33.598 درجه شمالی و در طول جغرافیایی 46.159 درجه شرقی در عمق 15 کیلومتری شهر چوار را لرزانده و زمین لرزه صالح آباد در عرض جغرافیایی 33.521 درجه شمالی و در طول جغرافیایی 46.076 درجه شرقی در عمق 10 کیلومتری شهر صالح آباد را لرزانده است.

این مسؤول اضافه کرد: خوشبختانه هر دو زمین لرزه فاقد خسارت جانی بوده است و عوامل ارزیاب به هر دو منطقه اعزام شده‌اند تا برآوردهای اولیه از خسارت‌های احتمالی مالی این دو زلزله را بررسی و اطلاع‌رسانی کنند.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر عوامل امداد و نجات در استان ایلام در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز به امدادرسانی بپردازند.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: عوامل امداد و نجات در استان ایلام از جمله هلال احمر و اورژانس و فوریت‌های پزشکی و ... در حالت آماده‌باش بوده و هیچگونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز