محمد میرزایی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران شد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۱۰۴۵۵
محمد میرزایی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران شد
طی حکمی از سوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام محمد میرزایی بعنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهلران منصوب شد.

به گزارش برنا-ایلام -مدیر کل بنیاد شهید استان در آیین معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران با حضور فرماندار وا مام جمعه دهلران گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

وی خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را نعمتی بزرگ دانست و افزود: همه باید در خدمت به این عزیزان از همه توان وتلاش خود استفاده کنند.

رستمیان با تقدیر از خدمات سید صفا دادوند سرپرست پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران ،محمد میرزایی را بعنوان سرپرست این اداره معرفی کرد.

فرماندار دهلران نیز به جایگاه و منزلت شهدا و ایثارگران در جامعه اشاره و افزود: هر چه داریم به برکت خون شهدا ست و همه باید قدر دان این عزیزان باشیم.

سید حسینعلی موسوی رفع مشکلات اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و افزود:ساماندهی گلزار شهدا و جاده دسترسی به گلزار شهدای سید اکبر از موضوعات مهمی است که به جد دنبال می شود.

امام جمعه دهلران نیز گفت: شهدا و خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن همه دارند  و همه باید در مسیر شهدا حرکت کنیم.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود:خون شهدا حافظ انقلاب و ارزشهاست و امروز بیداری اسلامی در جهان به برکت خون شهدا حاصل شده است.

تقدیم 305 شهید،950 جانباز و 47 آزاده به آرمانهای انقلاب و ارزشها سند ماندگار شهرستان مرزی دهلران هستند.

در پایان از خدمات دو ساله سید صفا دادوند بعنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران دهلران تقدیر و محمد میرزایی از کارکنان واحد تعاون بنیاد شهید دهلران بعنوان سرپرست جدید بنیاد شهید این شهرستان معرفی شد.

 

 

نظر شما