مهران،امن‌ترین مرز کشور است

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۸:۰۲
کد خبر: ۵۴۵۴۱۰
مهران،امن‌ترین مرز کشور است
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانان آماده هرگونه جان‌فشانی برای حفظ و حراست از خاک وطن هستند و اجازه کوچک‌ترین ناامنی در مرزهای استان راه نمی‌دهیم

به گزارش برنا-ایلام سرهنگ یحیی الهی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و قدیم هنگ مرزی مهران اظهار کرد: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در مرزهای استان بخصوص مرز مهران که محل تردد زائران عتبات عالیات است وجود دارد.

وی بابیان اینکه امنیت مطلوب استان نتیجه تلاش شبانه-روزی و بیداری مرزبانان و با همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی است افزود: درزمینهٔ امنیت باکسی تعارف نداریم و هر متجاوزی قصد تعرض به مرزهای استان را داا-شته باشد پاسخ دندان‌شکن خواهد گرفت.

الهی با اشاره به اینکه مرزبانان آماده هرگونه جان‌فشانی برای حفظ و حراست از خاک وطن هستند، خاطرنشان کرد: اجازه کوچک‌ترین ناامنی به مرزهای استان راه نمی‌دهیم.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با تأکید بر اینکه مرزبانان شب نمی‌خوابند تا مردم راحت و در آسایش کامل بخوابند، تصریح کرد: گوش‌به‌فرمان رهبری همیشه آماده هستیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ «غلام صحرایی» فرمانده سابق تقدیر و سرهنگ «حاتمی» به‌عنوان فرمانده جدید هنگ مرز شهرستان مهران منصوب شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز