با حضور استاندار وامینی نماینده مجلس;

بهره برداری از پروژه آبرسانی به سه روستای شهرستان ملکشاهی

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۷:۰۶
کد خبر: ۵۵۰۸۵۹
بهره برداری از پروژه آبرسانی به سه روستای شهرستان ملکشاهی
با بهره برداری از این پروژه مشکل آب شرب سالم و بهداشتی در 3 روستای بخش مرکزی شامل روستاههای گنبد پیر محمد ،چم انار سفلی و چم انار علیا که مشتمل بر 557 خانوار و 2179 نفر می شود بر طرف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا -ایلام- اسد قاسمی فرماندار ملکشاهی اظهار داشت: این پروژه در مدت کمتر از یکسال با کار جهادی عملیاتی واجرایی گردید و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی افزود: این پروژه شامل 7200 متر خط انتقال ،احداث مخزن بتنی به حجم 200 متر مکعب و بهسازی چشمه است که برای آن با اعتباری بالغ  14 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه گردیده است.

قاسمی اضافه دکرد: با بهره برداری از این پروژه مشکل آب شرب سالم و بهداشتی در 3 روستای بخش مرکزی شامل روستاههای گنبد پیر محمد ،چم انار سفلی و چم انار علیا که مشتمل بر 557 خانوار و 2179 نفر می شود بر طرف می شود.

در این مراسمبا حضور استاندار ایلام ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولین 100 عدد کلاه ایمنی موتور سیکلت بین موتور سوران روستای گنبد پیر محمد توزیع گردید.

فرمانده پلیس راه کربلا هدف از توزیع این کلاه های ایمنی را ایمن سازی موتور سیکلت سواران در سوانح جاده ای عنوان کرد و گفت برای موتور سواران همنین کلاسهای آموزشی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز