یاداشت

ضرورت امنیت و آسایش مجتمع توریستی تفریحی دریاچه سرابله با حضور نیروی انتظامی

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۴:۲۳
کد خبر: ۵۶۹۶۵۳
ضرورت امنیت و آسایش مجتمع توریستی تفریحی دریاچه سرابله با حضور  نیروی انتظامی
برخی افراد که بیشتر آنان را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، با حضور در پارک‌ها و فضاهای تفریحی ناامنی‌هایی را به وجود آورده و سبب گلایه شهروندان به ویژه بانوان برای استفاده از این فضاها می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا- نیاز به تفریح و داشتن اوقاتی آرام حق هر شهروند بوده و این امر نیازمند تأمین امنیت و آرامش خاطر افراد برای حضور در فضاهای تفریحی و پارک‌های شهر به ویژه در روزهای گرم تابستان است. از این رو برقراری امنیت و حفظ آرامش در این اماکن تفریحی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

برخی افراد که بیشتر آنان را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، با حضور در پارک‌ها و فضاهای تفریحی ناامنی‌هایی را به وجود آورده و سبب گلایه شهروندان به ویژه بانوان برای استفاده از این فضاها می‌شوند.

در صورت ایجاد امنیت و آرامش همشهریان می‌توانند با خیالی آسوده به پارک‌ها و یا دامان طبیعت بروند و از مناظر زیبا و یک روز تعطیل نهایت استفاده را ببرند.

بسیاری از بانوان و به ویژه دختران نوجوان و جوان به دلیل وجود این ناامنی‌ها از حضور در از این اماکن تفریحی بی‌بهره بوده و نبود امنیت یک مشکل را برای خود می‌دانند.

تقریباً به جز زمستان مردم برای تفریح کوتاه مدت خود پارک‌ها و یا دامان طبیعت را انتخاب می‌کنند و به دلیل زندگی شهری، بی‌تحرکی و آپارتمان نشینی نیاز به این‌گونه تفریحات دارند که می‌تواند افراد را از افسرگی روزمرگی نجات دهد. باید مسئولان امر امنیت و آسایش شهروندان را در این مکان تامین کنند و با مخلان نظم و امنیت برخورد جدی داشته باشند.

امروزه در شهر سرابله تنها مکان تفریحی برای کل شهرستانکه خانواده میتوانند با خیال راحت با تفریح اوقات فراغت خود را سپری نمایند مجتمع تفریحی توریستی دریاچه میباشد

دراین مکان خانوادها با امکانات حداقلی شهربازی میتوانند نیازهای تفریحی کودکان ونوجوانان خود را تامین نمایند ولی در طول چند روز گذشته متاسفانه عدهای از ارزل واوباش ومزاحمین مردم در این محل حضور دارند و باعث ناامنی برای مسئولین این مجتمع وخانوادها وافرادی که شبانه در این محل برای سپری کردن اوقاتی آرم گرد هم میایند میشوند .

نوراله منصوری مدیریت این مجتمع در گفتگو با برنا اظهار داشت: متاسفانه عده ای از کسانیکه هیچ پایبندی به قانون نداشته وبا اقدامات غیر معمول وایجاد مزاحمت علاوه بر ناامن کردن این منطقه تفریحی توریستی برای خانوادها اقدام به تخریب وشکستن وسایل شهربازی نموده بطوریکه باعث سلب اسایش خانوادها وکارکنان مجتمع گردیده باتوجه به پیگریهای قانونی تا بحال هیچ گونه برخوردی بااین دسته از افراد شرور ومزاحم نشده است

وی در پایان از نیروی انتظامی درخواست کرد بخاطر حفظ امنیت خانوادها با این دسته از افراد قانون گریز برخورد شدید شود

نظر شما