شروع اردوهای درون استانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۹۳۹۳۳
شروع اردوهای درون استانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام
مراکز فرهنگی هنری شماره سه و چهار ایلام مربیان با برگزاری اردوی درون استانی در یک اردوی یک ‌روزه با لحظه‌هایی پرنشاط خلق کردند

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام، به دنبال برگزاری برنامه‌های از پیش تعیین‌ شده‌ی کانون استان، اردوهای درون استانی نیز نمایان شدند و با حضور بچه‌ها و مربیان در فضاهای سبز و مکان‌های دیدنی ایلام خود را پرنشاط نشان دادند .

بر اساس این گزارش در مراکز فرهنگی هنری شماره سه و چهار ایلام مربیان با برگزاری اردوی درون استانی بچه‌ها را به فضاهای سبز بردند و در یک اردوی یک‌روزه با فعالیت‌های فرهنگی، تفریحی، ادبی و هنری همراه با نقاشی و بازی‌های محلی و قصه‌گویی لحظه‌هایی پرنشاط خلق کردند .

 

از نکات جالب این اردوها به تصویر کشیدن سرسبزی و طبیعت زیبای ایلام و درختان فضاهای سبز در نقاشی بچه‌ها بود، اردوهای تفریحی، فرهنگی در کانون ایلام در راستای ایجاد نشاط و شور و شوق بیشتر در بین کودکان و نوجوانان عضو کانون و همچنین رسیدن به اهداف تربیتی تعیین‌شده برگزار می‌شود و بچه‌های ایلامی طبیعت زیبا و دل‌نشین خود را از نو مرور می‌کنند .

اردو به ‌عنوان یک فعالیت فرهنگی پرطرفدار در کانون جایگاه ثابتی داشته که در چهارفصل در مکان‌های تفریحی، زیارتی و فرهنگی از طرف تمامی مراکز کانون به اجرا در می‌آیند و جذب عضو و تبیین مسائل فرهنگی به شیوه‌های غیرمستقیم از اهداف این اردوها به شمار می‌رود .

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با 22 مرکز فرهنگی، هنری در سراسر استان به‌صورت ثابت، سیار و پستی به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی، هنری و آموزشی ارائه می‌دهد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز