قطعی شبکه تلفن همراه در میمه و پهله وارد دومین روز شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۷:۱۷
کد خبر: ۶۵۴۷۷۳
قطعی شبکه تلفن همراه در میمه و پهله وارد دومین روز شد
این وضعیت باعث شده امکان برقراری ارتباط از طریق تلفن همراه میسر نشده و مشترکان مجبور باشند از تلفن های ثابت برای انجام امورات خود استفاده کنند.

به گزارش برنا-ایلام ;رئیس مخابرات دهلران در این خصوص  گفت: ارتباط شبکه تلفن همراه بخش های میمه و پهله از طریق خطوط انتقالی از شهر ارکواز در شهرستان ملکشاهی تامین می شود و با توجه به بارندگی های روز گذشته اختلالی در این خطوط ایجاد شده است.

حجت کولیوندی اظهار کرد: گروه های کارشناسی از روز گذشته در حال بررسی این وضعیت هستند و بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی افزود: تلفن ثابت در پهله و میمه مشکلی ندارد و تلاش ها برای رفع نقص خطوط تلفن همراه و اینترنت در این 2 بخش و از مسیر ارکواز ادامه دارد.

رئیس مخابرات دهلران در خصوص ضعف آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط شهر دهلران نیز یادآور شد: به دلیل مشکلات اجاره زمین برای نصب آنتن، چند ماهی این پروژه به تاخیر افتاد ولی در نهایت مکانی در خیابان قدس برای نصب آنتن اجاره شده و هم اکنون زیر بار قرار گرفته و مشکل ضعف آنتن دهی مرتفع شده است.

کولیوندی در مورد مشکل اینترنت در برخی نقاط شهر دهلران نیز تاکید کرد: با توجه به نصب تجهیزات پهنای باند در شهرستان برای چند سال آینده نیازی به افزایش پهنای باند برای ارتقای سرعت اینترنت نیست و هم اکنون مشکل سرعت اینترنت 3G و 4G با توجه به آزمایش های بعمل آمده برطرف شده و از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

وی با عذرخواهی از مشترکان برای قطعی 2 روزه اختلال در سایت های پارک شهرداری و اداره پست گفت: با پیگیری ها هم اکنون قطعات مورد نیاز نصب شده و تنظیمات در حال انجام است.

 

نظر شما