همزمان با سراسر کشور;

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم ملکشاهی برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۴:۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۷۵۸۵۰
راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم ملکشاهی برگزار شد
مردم شهرستان ملکشاهی با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به تهدیدات اخیر آمریکا دادند و بار دیگر تبعیت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.
 
به گزارش برنا- ایلام ، اقشار مختلف مردم ملکشاهی اعم از پیر و جوان، زن و مرد در این راهپیمایی که پیشاپیش آنها مسئولان ، خانواده های شهدا و سایر اقشار حضور داشتند، با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون های 'انقلاب انفجار نور بود'، '22 بهمن ماه یوم‌ ا... است'،‌ 'ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده' و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران، پیام استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

امام جمعه ملکشاهی در این مراسم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف جمهوی اسلامی چه در سطح منطقه و چه جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است و به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند شناخته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین امینی اظهار کرد: در طول چند دهه گذشته علی رغم اینکه استکبار جهانی از هر حربه های مختلف اعم از نظامی ، اقتصادی و جنگ نرم علیه این نظام استفاده کردند نتوانستند کوچکترین خللی در اراده این ملت بزرگ داشته باشند و ما را از مسیر پیشرفت بازدارند.

وی افزود : امروز با تلاش مضاعف مسئولان شهرستان گام های بزرگی جهت توسعه و عمران این شهرستان برداشته شده است و در بخش عمرانی و خدماتی اقدامات قابل تحسینی صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز