تتری خبر داد:

جشنواره ملی «سورناوا» ۲۶ تا ۲۸ فروردین برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۴:۳۵
کد خبر: ۶۹۶۴۱۴
جشنواره ملی «سورناوا» ۲۶ تا ۲۸ فروردین برگزار می‌شود
نخستین جشنواره ملی «سورناوا» 26 تا 28 فروردین با حضور هنرمندان عرصه موسیقی و آواها و نواهای مقامی در دره‌شهر برگزار می‌شود .

به گزارش ​برنا-ایلام ;منوچهر تتری  دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی «سورناوا»  اظهار کرد: از زمان اعلام فراخوان این جشنواره ٢٤٧ اثر در دو بخش سورنا نوازی و مقاله و پژوهش از ٢٠ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شد . 

 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی «سورناوا» با اشاره به اینکه از این تعداد اثر ۴۰ اثر برای حضور در جشنواره توسط گروه داوری جشنواره انتخاب‌شده است، اضافه کرد: گروه داوری جشنواره شامل آقایان احمد صدری، بهمن کاظمی و احسان عبدی‌پور بوده‌اند . 

تتری تصریح کرد: این جشنواره با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دره شهر و انجمن موسیقی ایلام برگزار می‌شود . 

وی ایجاد همبستگی و اتحاد اقوام ایرانی و ندای شادیانه‌ها و آواهای موسیقایی اقوام ایرانی در نای سورنارا از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان و اضافه کرد: در مراسم

اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان و پیشکسوتان این عرصه تجلیل به عمل خواهد آمد

بر اساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استاد «محمدرضا درویش» آهنگساز و پژوهشگر نامی موسیقی کشور میهمان این جشنواره  خواهد بود 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز