حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی ;

ملت ایران نشان داده اند که هنوز پیرو راه واندیشه امام راحل هستند

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۹:۴۲
کد خبر: ۷۰۷۶۲۴
ملت ایران نشان داده اند که هنوز پیرو راه واندیشه امام راحل هستند
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری :امروز گفتمان حضرت امام (ره) و سیره و ابعاد مختلف شخصیتی ایشان مورد قبول همگان بوده و بزرگان زیادی در جهان از شیوه های بی نظیر رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی الگوبرداری می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن سعیدی گلپایگانی در نشست روحانیون و مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمانها و دانشگاههای استان با بیان این مطلب گفت: این شخصیت ممتاز و کم نظیر دنیای اسلام با تفکر الهی خود نهضتی را آغاز و با پشتوانه مردمی به ثمر نشاند که امروز به عنوان الگویی بی بدیل برای ملت های آزادی خواهد در حال گسترش است.

وی ادامه داد: امروز گفتمان حضرت امام (ره) و سیره و ابعاد مختلف شخصیتی ایشان مورد قبول همگان بوده و بزرگان زیادی در جهان از شیوه های بی نظیر رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی الگوبرداری می کنند.

حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب اسلامی در القای حس دوری و بی اعتقادی ملت نسبت به نظام اسلامی خاطرنشان کرد:آحاد ملت همواره و در عرصه های مختلف دفاع از حقانیت نظام نشان داده اند که هنوز پیرو راه و تفکر امام راحل هستند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با معرفی فرهنگ مبارزه با استبداد و استعمار و شهادت طلبی در راه ارزشها توانستند که تفکر استکبار ستیزی و استقلال طلبی را ترویج کرده و آنها را به عنوان نمونه ای از دستاوردهای بزرگ و تأثیرگذار نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی برای جهان امروز به ارمغان بیاورد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امسال و در بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) باید با تمام توان و امکانات موجود در راستای برگزاری باشکوه آیین های گرامیداشت ارتحال این شخصیت بزرگ و الهی تلاش کرد گفت:باید زمینه لازم جهت حضور حداکثری مردم در برنامه های گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) فراهم شده و با اجرای باشکوه و پرمحتوای مراسم در راستای معرفی هر چه بیشتر شخصیت امام خمینی (ره) تلاش کنیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای اجرای باشکوه برنامه های گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در سطح استان اندیشده شده است.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود:بی تردید و با توجه به شرایط حساس کشور در منظقه و جهان شاهد حضور گسترده و پرشکوه اقشار مختلف مردم در برنامه های ویژه این ایام خواهیم بود. 

 

 

نظر شما