با حضوراستاتید ;

جشن فارغ‌التحصیلی ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه ایلام برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۵:۴۱
کد خبر: ۷۲۴۹۹۸
جشن فارغ‌التحصیلی ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه ایلام برگزار شد
جشن فارغ التحصیلی 400 دانشجوی دانشگاه از 52 رشته تحصیلی، همراه با تجلیل از فعالان فرهنگی و با حضور خانواد‌های دانشجویان دانش‌آموخته برگزار شد

به گزارش برنا از ایلام ;دکتر «محمد علی‌اکبری» رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه دانشگاه می‌تواند دانشجو محور اداره شود، اظهار کرد: در چند سال اخیر اهتمام ما بر این بود که به دانشجویان اعتماد کرده و اجرای برنامه‌ها را به آنان واگذار نمائیم که خوشبختانه این راهبرد نتیجه داد و دانشجویان دانشگاه در سطوح مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و کارآفرینی درخشیدند.

 وی گفت: به برکت این نوع نگاه و اعتماد به نفس دانشجویان، دانشجوی دکتری دانشگاه موفق به کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری شد، دانشجوی دیگری عنوان کارآفرین ملی را کسب کرد و چندین نفر از دانشجویان بعنوان مشاورین جوان سازمان ها و ادارات استان منصوب شدند و الان همه باور دارند که دانشگاه ایلام باید حتماً نمونه باشد .

  در ادامه حجت الاسلام غیاثی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، به بیان اهمیت و جایگاه علم در آیات و روایات اسلامی پرداخت و نکاتی را در زمینه کاربرد علم در جامعه مطرح کرد و برای این عزیزان آرزوی موفقیت کرد . 

همچنین همراه دانشجویان ایرانی دانشگاه 4 دانشجوی خارجی در مقطع کارشناسی و در رشته های  مهندسی کامپیوتر و مهندسی عمران دانش‌آموختگی خود را جشن گرفتند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز