معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

سی و دومین جشنواره تئاتر استانی برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۵:۳۱
کد خبر: ۷۸۳۰۴۲
سی و دومین جشنواره تئاتر استانی برگزار می شود
سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام آبان ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش برنا از ایلام :عبدالحسین رحمتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این جشنواره ارتقاء سطح کیفی آثار نمایشی و توجه به حفظ هویت های بومی و خلق آثار فاخر است.

او با اشاره به اینکه این جشنواره برخلاف سال های گذشته به صورت همایشی و اجرای عموم در استان برگزار می شود، بیان کرد: امسال به خاطر توجه بیشتر به گروه های نمایشی و حمایت از آثارشان، این جشنواره به صورت همایشی  یعنی اجرای عموم در سطح استان است تا هم مردم از نزدیک با آثار نمایشی هنرمندان برجسته استان آشنا شوند و هم با برقراری گیشه در محل اجرا، در راستای ارزش گذاری این هنر فاخر، فرهنگ سازی شود.

رحمتی افزود: جشنواره امسال با تاکید بر محورهای: نشاط اجتماعی، فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، حمایت از کالای ایرانی، توجه به محیط زیست، ترویج مفاهیم دینی و آموزه های قرآنی، فرهنگ نماز و حجاب و عفاف خواهد بود.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان کرد: با انتشار فراخوان جشنواره، هنرمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و در اواخر آبان ماه سال جاری شاهد اجرای عمومی آثار نمایشی و معرفی برگزیدگان خواهیم بود.

 

نظر شما