حیاتی خبرداد:

تیم بانوان پالایش گاز ایلام به مصاف شهرداری ارومیه می روند

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۵:۰۰
کد خبر: ۷۸۴۲۹۰
تیم بانوان پالایش گاز ایلام به مصاف شهرداری ارومیه می روند
مربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام گفت: تیم پالایش گاز بانوان ایلام در هفته اول رقابت های فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه 15 هزار نفری عدالت ایلام به مصاف تیم شهرداری ارومیه می روند

به گزارش برنا از ایلام فاطمه حیاتی اظهار داشت : تیم پالایش گاز ایلام در اولین دیدار خود ساعت 10 صبح روز جمعه 16 آذر به مصاف تیم شهرداری ارومیه می رود.

او افزود: بازیکنان در آمادگی کامل بسر می برند و امیدواریم با توجه به شرایط خوب تیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.
حیاتی به حضور مسئولان شرکت پالایش گاز ایلام در تمرینات تیم اشاره و تاکید کرد: یکی از دلایل افزایش انگیزه بازیکنان حضور هفتگی مسئولان شرکت پالایش گاز است و با حمایت حامی مالی تمام امکانات برای بازیکنان فراهم شده است.
او یادآور شد: نداشتن دغدغه مالی بازیکنان، پرداخت بموقع پاداش و حضور مسئولان و حامیان مالی می تواند مشوق خوبی برای آنان باشد و با انگیزه بیشتری به رقابت بپردازند.
حیاتی گفت: قرار است پس از پایان اولین دیدار بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود و بخش دیگر نیز در کمترین زمان پرداخت خواهد شد.
مربی تیم فوتبال پالایش گاز تاکید کرد: حضور تماشاگران سبب ایجاد انگیزه و تشویق بازکنان می شود و امیدواریم با حضور خود دلگرمی و تلاش بازیکنان بیشتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز