عارفی خبر داد:

استقرار پایگاهای امدادی هلال احمر ایلام در ایام نوروز

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۸:۴۶
کد خبر: ۸۲۵۱۷۰
استقرار پایگاهای امدادی هلال احمر ایلام در ایام نوروز
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از استقرار 19پایگاه امدادی این جمعیت در آستانه تعطیلات نوروزی در محورهای ارتباطی این استان خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ;حسین عارفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح امدادی که تا 17 فروردین ماه سال 98 اجرا خواهد شد پایگاه ها به صورت ثابت و موقت فعالیت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه 250 نفر در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی استان ایلام همکاری خواهند داشت، ادامه داد: 19 دستگاه خودروی آمبولانس، 13 دستگاه خودروی ست نجات، یک فروند بالگرد هوایی بکار گرفته و تیم های واکنش سریع و تیم توانا (تیم امدادی خواهران) این جمعیت نیز در این طرح حضور خواهند داشت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: یکی دیگر از طرح های نوروزی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی است که در این طرح در مبادی ورودی و خروجی شهرها پایگاه این جمعیت دایر و مسافران را راهنمایی می کنند.
وی افزود: در این طرح که نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی می باشد، 22 پست ثابت و سیار در سطح استان فعال خواهد بود که این پست ها هر روز به مدت 12 ساعت در خدمت مردم خواهند بود.
وی همچنین از دایر شدن فضای دوستدار کودک و خیمه های نماز توسط جمعیت هلال احمر ایلام در جوار این پایگاه ها خبر داد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اجرای پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) اضافه کرد: در این پویش رانندگان با امضای میثاق نامه ای از نظر اخلاقی متعهد می شوند که در رانندگی موارد ایمنی را رعایت کنند.
عارفی با اشاره به طرح فرشتگان رحمت که توسط داوطلبان این جمعیت اجرا می شود، افزود: در این طرح هلال احمر به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان عمل می کند.
وی تاکید کرد: طرح فرشتگان رحمت هلال احمر با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت و ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه همزمان با سال جدید توسط خیرین داوطلب هلال احمر اجرا می شود.
وی ادامه داد: در این طرح جمعیت هلال احمر کمک های خیرین را جمع آوری کرده و با بسته بندی آنها و حفظ کرامت انسانی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

 

نظر شما